Niall Horan Is My Potato

Alla inlägg under december 2012

Av Nialls_CrazyMofoxx - 23 december 2012 14:44

Av Nialls_CrazyMofoxx - 23 december 2012 14:37

 

Av Nialls_CrazyMofoxx - 23 december 2012 13:52


Zayn: ''Japp, jag är fåfäng. Jag gör mig i

ordning snabbt, men när jag är ute måste jag

kolla hela tiden så att allt sitter som det ska.''


Vem tar längst tid på sig att bli färdig?


Harry: Zayn är långsammast!

Zayn: Det är jag inte alls!

Harry: Ditt smink då?

Zayn: Okej, jag erkänner att jag nog är den som sminkar mig

mest, men jag är inte långsammast!


Vad har ni för tips för att se bra ut?


Niall: Några armband kan piffa upp vilken klädsel som helst.

Eller en klocka. Klockor är bra.

Zayn: Överdriv inte. Det får inte se ut som om du har

ansträngt dig för mycket. Även om du har det!

Louis: Espadriller och uppvikta byxben är aldrig fel.

Liam: En vit t-shirt är faktiskt aldrig fel.

Harry: Låt håret växa och ha kläder som du trivs i. Om du mår

bra, ser du bra ut.


Några pinsamma modekatastrofer ni vill

dela med er av?


Niall: Jag brukade gå i träningskläder och hade hål i örat. Jag

hade ingen stilkänsla alls. Jag tror att det är lite bättre nu,

men jag är fortfarande lite sjabbig.

Liam: Jag hade en rosa plattång! Jag måste använda den för att

håret inte ska vara helt vilt. Jag gör slingor också. Jag hoppas

bara att ingen ser mig när jag sitter hos frisören med folie i

håret omgiven av jättestora tanttorkhuvar!

Niall: Förut hade jag brunt hår med några fåniga slingor, men

sedan blekte jag det Eminem-blont. Men jag måste erskänna

att det har skadat min hårbotten. Jag fattar inte hur tjejer

klarar det.


Visste ni att: Under X Factor-turnen bestämde sig gänget för

att skoja till det lite. Harry, Liam och Zayn tog på sig lösskägg

och Louis klädde ut sig till en jättemorot.



                    

              

Av Nialls_CrazyMofoxx - 21 december 2012 20:42

                                            

Presentation


Hiiiiii :P
random stuff om One Direction ! byeeee! :3

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Fave album? :P
 Up All Night
 Take Me Home
 Midnight Memories

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Klocka

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

muspekare

One Direction

Instagram

Black Moustache

Mus

Black Moustache

Playlist 1D


Ovido - Quiz & Flashcards