Niall Horan Is My Potato

Alla inlägg den 20 december 2012

Av Nialls_CrazyMofoxx - 20 december 2012 23:01

 Cute!   

Av Nialls_CrazyMofoxx - 20 december 2012 22:47

                                                                                                                                                   

Av Nialls_CrazyMofoxx - 20 december 2012 22:27

Liten stad, stora drömmar


Staden där jag bor är jättefin men ganska liten och det finns inte så mycket

att göra för ungdomar. Jag älskar att spela gitarr och hängde mest med mina

kompisar och sjöng. Det förstås allt detta sjungande som har fört mig till

X Factor.


Talang som upptäcktes


När jag gick på högstadiet fattade alla att jag kunde sjunga och jag var med i

olika talangtävlingar och vann till och me några stycken. det var när jag var på

en sådan tävling som jag blev tillfrågad om jag ville vara med i lokal variant

av talangprogrammet Stars in Their Eyes. Även om jag inte vann där fick jag en

massa uppmärksamhet så det var ganska coolt.


De andra om Niall


Harry: Alla vi andra är avundsjuka på Niall eftersom han har ett sådant baby-

ansikte att han kan låtsas tt han är ett barn och väldigt omogen. Jag är yngst,

men alla tror att han är det.

Liam: Han är en ärlig person och väldigt lättsam.



                            

Av Nialls_CrazyMofoxx - 20 december 2012 22:11

Ganska vild


Jag har alltid varit den vilde och högjludde hemma hos oss. Mamma gick till och

med till en läkare med mig för att jag var så hyperaktiv.


En annan riktning


Jag har uppträtt sedan jag var tolv och varit med i massa föreställningar

eftersom jag gick på en kulturskola. När jag var yngre ville jag alltid bli

skådespelare, men jag kunde också mycket väl tänka mig att bli dramalärare.

Det är något som Louis och jag har gemensamt - han har också velat bli lärare.


Stora förväntningar


Jag minns att min dramalärare sa till mig att om jag fortsatte jobba hårt skulle

jag ha stora chanser att bli något, men jag tänkte att de sa hon säkert till alla så

jag tog det me en nypa salt.


De andra om Zayn


Louis: Om jag vill hitta på något bus är Zayn den som är på.

Zayn: Nej, det är jag inte!

Liam: Zayn är ganska lugn också. När han träffar någon för första gången är

han inte pratsam.

Zayn: Före tävlingen var jag blyg, men nu när jag varit med killarna så mycket

har jag blivit mer öppen.



                            

Av Nialls_CrazyMofoxx - 20 december 2012 21:52

Född artist


Jag började sjunga när jag gick på lågstadiet och var alltid med i olika pjäser och

föreställningar, så jag började uppträda tidigt. Jag hat alltid velat göra något som man

tjänar pengar på. Jag tänkte verkligen mycket på att bli sångare, men hade

ingen aning om hur det skulle gå till.


Tidigt kändis


Jag och några skolkompisar bildade bandet White Eskimo. Vi uppträdde på olika

ställen i närheten där vi bodde och vann en talangtävling. Det var genom den och genom att uppträda många gånger som jag insåg att det var sång och musik jag ville

syssla med. Jag fick en sådan kick av att stå inför publik att jag bara ville göra det

mer och mer.


Tack, mamma!


Min mamma har alltid sagt att jag sjunger bra och det var hon som skickade in

ansökan till X Factor för mig. ag hoppades förstås att domarna också skulle tycka

att jag var bra. Mina planer på att bli världkänd hade fått sig en rejäl knäck om e

inte hae gjort det.


De andra om Harry


Niall: Lockig!

Louis: Han är definitivt den kaxigaste av oss.

Niall: Och så är han lockig.

Louis: Han är världens hjärtekrossare men också en väldigt bra kompis, väldigt lätt att

prata med.



                        



Av Nialls_CrazyMofoxx - 20 december 2012 21:29

Magister Tomlinson


Sean jag var tretton år har jag velat bli skådespelare eller sångare. Men jag har

alltid haft en reservplan - eftersom jag älskar barn har jag tänkt att det vore roligt

att bli lärare. Tänk vad kul om både Zayn och jag hade valt det.


Småkändis


När jag var femton eller sexton lade jag upp några klipp på Youtube där jag sjöng

låtar som Frays ''Look After You'', för att se om jag fick några reaktioner. Där finns

också en video med mig när jag spelar Danny i min skolas uppsättning av Grease.

Jag älskade att vara me där, det var så kul. Jag var jätteglad att jag fick spela

Danny trots att det var första gången jag hade provspelat för en roll.


Spåman


Det är så många som klagar på att de måste gå i skolan, men jag gillade faktiskt

skolan och saknar den. Jag minns att lärarna i religionskunskap sa till mig när

jag var ungefär femton att jag nog skulle bli något stort.


De andra om Louis


Zayn: Han är pajasen i gruppen! De flästa säger att Harry eller Niall är gruppens

spexare, men bakom scenen är det alltid Louis. Han gör precis vad han vill och

är inte särskilt sugen på att hålla sig till några regler.

Louis: När jag måste kan jag vara allvarlig, men jag gillar verkligen att spexa och

ha kul.



                      


                     


Av Nialls_CrazyMofoxx - 20 december 2012 21:06

Hittade sångrösten


Jag var runt sex när jag började sjunga. När vi åkte till min farfar i Cornwall

eller på sommarläger sjöng jag jämt karaoke. Min favoritlåt var Robbie Williams ''Angels''.


Barndomsdrömmar


Ett tag ville jag bli boxare. Jag tränade boxning tre gånger i veckan, men var

tvungen att sluta när jag kom med i X Factor, jag kunde ju inte stå på scen med

blåmärken i ansiktet.


Att aldrig ge upp


Jag var fjorton när jag sökte till X Factor första gången 2008. Då gick jag

inte vidare. Simon tyckte inte att jag var redo för det. Det var en fruktansvärd

besvikelse, menkonkurrensen var stenhård. När jag ser tillbaka är jag tacksam att

jag inte gick vidare då, om jag gjort det hade jag inte varit med i One Direction nu.


De andra om Liam


Louis: Jag tycker att Liam är den känsligaste av oss.

Zayn: Han är inte bara gruppens pappa, han är gruppens farfar! Det har varit bra

för honom att vara med i gruppen, han har blivit mer omogen. Innan trodde han

att han var typ trettio år!

Liam: Farfar? att jag är den känsligaste av oss stämmer nog. Vi tycker alla om att ha roligt

och det är jättekul att vara med i One Direction, men ibland måste man vara lite

allvarlig också!


       

                     

Presentation


Hiiiiii :P
random stuff om One Direction ! byeeee! :3

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Fave album? :P
 Up All Night
 Take Me Home
 Midnight Memories

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Klocka

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

muspekare

One Direction

Instagram

Black Moustache

Mus

Black Moustache

Playlist 1D


Ovido - Quiz & Flashcards