Niall Horan Is My Potato

Alla inlägg den 16 december 2012

Av Nialls_CrazyMofoxx - 16 december 2012 20:50

         

Av Nialls_CrazyMofoxx - 16 december 2012 14:56

 

Av Nialls_CrazyMofoxx - 16 december 2012 11:39

Har ni några fobier?


 Zayn: Jag kan inte simma så jag är rädd för vatten.

Jag mår fysiskt illa om jag kommer nära djupt

vatten. Det räcker att titta på havet för att jag

ska känna mig konstig.


 Niall: Jag får cellskräck ibland. Jag gillade inte

när vi kom tillbaka från Los Angeles och det var

så mycket tjejer på Heathrow. Då kände jag mig fångad.


 Louis: Ja. Ända sedan jag var liten har jag varit

rädd att lukta svett, så jag går omkring och luktar

på mig själv hela dagen. Jag luktar aldrig illa, jag

luktar alltid gott, men jag oroar mig för det.


 Harry: Förr var jag rädd för bergochdalbanor och

andra attraktioner men nu har jag åkt med Louis

på piren i Brighton, så jag tror att jag har kommit

över det. Det hjälpte verkligen. 


Liam: Ja, skedar. Jag måste köpa nya om jag ska

kunna använda dom. Jag använde inte skedar när

jag var liten heller eftersom jag inte tyckte om

dom.


Berätta om resten av bandet! 


Zayn: Louis är väldigt rolig och Niall pruttar

mycket, vilket kan vara väldigt störande under

en lång bilresa. Om jag ska peka på mina egna

negativa sidor så är jag ganska lynnig så det gäller

att välja rätt tidpunkt om man vill skämta med

mig. Harry är bara som han är och Liam också. det

finns inget som stör mig på hos någon av dom.


Niall: Jag gillar hur Louis bara finns där, jag gillar

att Liam har blivit bandets pajas, jag tycker

verkligen om att Harry spelar golf för då kan vi

spela tillsammans och Zayn är en mysig kille. Det

enda vi bråkar om är var vi ska äta. Vi kommer

verkligen väldigt bra överens. Vi är väldigt tajta.


Louis: Jag gillar Nialls avspända och roliga sätt,

Liam har slappat av mer och mer och han är

väldigt rolig men kan vara allvarlig också, vilket är

bra. Zayn är ganska lik mig. Han tar gärna risker

och är alltid på om jag vill hitta på något bus.

Harry och jag har massor gemensamt. Han är lätt

att prata med och trevlig att vara med. Och så har

han lockigt hår.


Harry:  Jag gillar att vi är så olika men ändå

kommer så bra överens. Ärligt talat finns det inget

särskilt som jag ogillar eller retar mig på. Jag vet

att det låter tråkigt men det är sant. Jag gillar

verkligen att vi alla är bra på det vi gör och att vi

har våra roller.


Liam: Jag gillar att Harry alltid är kaxig. Louis

är alltid rolig. Niall är rolig och jag tycker om att

försöka härma hans dialekt. Zayn är också rolig,

men han är en dålig förlorare så jag gillar inte att

vinna mot honom även om jag nog är den mest

tävlinginriktade av oss. Jag tror att det har att

göra med att jag tävlade i löpning när jag var

yngre. Jag vill alltid vinna.



                    



Presentation


Hiiiiii :P
random stuff om One Direction ! byeeee! :3

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Fave album? :P
 Up All Night
 Take Me Home
 Midnight Memories

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Klocka

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

muspekare

One Direction

Instagram

Black Moustache

Mus

Black Moustache

Playlist 1D


Ovido - Quiz & Flashcards