Niall Horan Is My Potato

Alla inlägg under november 2012

Av Nialls_CrazyMofoxx - 22 november 2012 17:29

Av Nialls_CrazyMofoxx - 22 november 2012 17:26

Av Nialls_CrazyMofoxx - 22 november 2012 15:57

Killarna har verkligen lärt sig att funka ihop som ett band.

Berätta för oss om er vänskap!


Zayn: När vi inte är tillsammans skickar vi sms:''Hej, saknar er.'' Det verkar kanske tjejigt men närheten är viktig.

Liam: Vi är verkligen sjukt tajta. I julas saknad jag till och med Nialls pruttande och att ha Harry springande näck omkring mig.

Louis: Jag gillar ju alla killarna, men Harry och jag är typ bästa kompisar. Vi har så mycket gemensamt och brukardela hotellrum och taxi. Jag tycker synd om dom som måste göra allt sådant själva.

Niall: Vi står nära varandra allihop!Faktiskt som fem bästa kompisar, vi har kul hela tiden! Och vi driver så mycket med varandra att ingen har en chans att bli dryg!

Louis: Från första början har vi tagit hand om varandra.



Vad är det dummaste ni grälat om i One Direction?


Louis: Antagligen när Zayn och jag bråkade när vi spelade FIFA på Playstation häromdagen. Du vet hur killar blir när de tävlar. Men fem minuter senare var det glömt, vi är aldrig långsinta.

Niall: När vi var med i X Factor tjafsade vi om dumma grejer som ''Varför har du på dig mina skor?'' Men det var för att vi var så trötta hela tiden. Vi brukar faktiskt inte gräla med varandra.

Zayn: Det är svårt at begripa, men det dummaste jag och Louis bråkat om är en plastkasse! Men det varae bara i typ två sekunder och sedan var allt bra igen.

Harry: Playstation skapar en del dispyter. Om vem som är bäst.


Har ni olika roller i bandet?


Liam: Det är oftast jag och Louis som ser till att ge oss en spark i baken när vi måste komma igång. Det är lite av teamwork mellan oss. Niall spexar helst dygnet runt.

Louis: Han har väldigt dåligt minne. Han är som en guldfisk.

Niall: Det är inte sant.

Harry: Jo då, det är det.

Louis:Harry är den som står i mitten ochhaller balansen. Han kan både flamsa runt och jobba. Han vet var gränsen går. Om vi någon gång grälar är det han som medlar. När kameran går är Zayn ganska blyg, men i verkliga livet är han inte alls sådan. Han har verkligen öppnat sig.

Zayn: Det lustiga är att jag alltid har varit ganska vild. Men av någon andledning verkar det på teve som om jag är den lugnaste. Antagligen för att vi allihop är så utåtriktade.


         









Av Nialls_CrazyMofoxx - 22 november 2012 15:00

Detta visste du inte om killarna.


1. Att Niall somnade under en Harry Potter-premiär.''Vi fick väcka honom för vi ville inte att någon skulle upptäcka det''.Säger Liam.

2. Att ett 1D-fan så förtvivlat gärna ville få träffa killarna att hon lade sin Iphone i Harrys ficka i hopp om att han då skulle bli tvungen att träffa henne för att lämna tillbaka den!

3. Att Liam var så blyg när han skulle uppträda i skolan att han måste bli knuffad in på scenen.

4. Att om Zayn har någon särskild styrka så är det förmågan att övertyga folk bara genom att le och titta

dom i ögonen.

5. Att Harrys bästa kompis Will var den förste som insåg att han hade en fantastisk röst.

6. Att de Älskar er! ''Vi har verkligen de bästa och mest hängivna fansen'', säger Louis.

7. Att killarna har ett smeknamn på Zayn. ''De kallar mig 'Zayn the Vain' eftersom jag kom etta på Sugarscapes lista över de snyggaste killarna 2011 och gärna påminner dom om det åtminstonde en gång on dagen!'' säger Zayn och skrattar.

8. Att Liam är urdålig på att göra slut med tjejer. ''Jag  är alldeles för blödig. Jag kan aldrig göra slut, om e gråter ångrar jag mig. Det är inte bra''

9. Att Louis har ett par boxershorts som det står ''lubbly jubbly'' på!

10. Att Liam använde sin handflata för att lära sig hångla.

11. Att Niall är jättebra på att härma olika dialekter. Hans pappa tycker att han kan prata med bättre Newcastle-dialekt än Cheryl Cole som är därifrån!

12. Att även om det fräser om dem på scenen så är de inga mästare i köket precis. '' Harry höll på att bränna ner huset häromdagen'', skrattar Niall.

13. Att första gången Zayn kysste en flicka var han bara tio år. ''Hon var längre än jag och jag var tvungen att stå på en sten för att nå upp till henne'', berättar han.

14. Att Louis är den som just nu har störst bicepes.''Jag kan inte låta bli att spänna dom och visa upp dom.Gärna mitt för ögonen på Liam.''


                                           


Av Nialls_CrazyMofoxx - 22 november 2012 14:52

 

Presentation


Hiiiiii :P
random stuff om One Direction ! byeeee! :3

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Fave album? :P
 Up All Night
 Take Me Home
 Midnight Memories

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Klocka

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

muspekare

One Direction

Instagram

Black Moustache

Mus

Black Moustache

Playlist 1D


Ovido - Quiz & Flashcards